redroses

Alla inlägg under april 2011

Av Martina Karlsson - 30 april 2011 10:00

Igår hade jag en awesome dag till 97%! Först skolan i 3 timmar och det var rätt chill ändå måste jag säga.    Sen mötte man André i stan och drog hem till honom och VAR där i 8 timmar, mohaha! Vi hade ju inte lite kul och mys asså. (Pam, Mupplo, Op) Ord som sitter kvar i huvudet och namnet Olle. Eftersom två småpojkar sprang förbi oss och han längst bak ropade på Olle - det var så sött! Måste bara säga att jag älskar skatestilen, den är op!    Sen träffa man Gustav en stund också typ..


Om några timmar då så ska jag träffa Annelibus och vi ska på kortegen - vilket ska bli skoj! Jag älskar dig hjärtat och kommer alltid finnas där för dig i alla lägen. Jag tänker och vill ställa upp till 100% för att du ska må bra. Du förtjänar allt bra här i livet och det är jag villig att ge dig. Jag älskar dig Anneli Gustafsson.   

Av Martina Karlsson - 28 april 2011 21:12

Ojoj, klockan är 21.14 och jag funderar redan seriöst på att gå och lägga mig i min underbart jävla säng! Somna fan vid 00.00 igår och gick upp 06.45 - fatta att det var jobbigt elr?! Speciellt när ens syster ligger och skriker typ hjälp i rummet jämte, haha    Imorgon är det en kort dag i skolan (08.20 - 11.20) helt jävla awesome! Men vet ni vad? Jag ska söööööva nu! hihi

godnatten ;*

 

jag saknar dig.

Av Martina Karlsson - 27 april 2011 19:58

 

Jag klippte mig igår - det ser ut som jag har skit bruna ben där! haha


 

Ni får en stående bild också!   


Jag sitter här hemma och äter jordgubbar och drickar vanilla coke, det är så underbart! Det är fint väder ut och jag är allmänt glad idag. Sitter och knarkar hög musik i mitt fina stökiga rum som jag borde städa, haha   Jag antar att helgen kommer bli helt awesome för på Fredag till Lördag är jag ensam hemma och på Lördag sover jag nog borta. peace

Av Martina Karlsson - 26 april 2011 14:36

 

Älskar den tröjan och jag har på mig den nu också! Men det tog fan hundra år innan man fick den.. Sen så har Pontus vart så snäll och sprutat hans playboy parfym på så nu luktar den sjukt gott också!    Vill också tala om att jag ska snart till Maxi och köpa vanillacoke innan jag typ dör, haha

Av Martina Karlsson - 26 april 2011 13:28

Jag råkar vara en tjej som har många killkompisar och trivs bättre att umgås med killar än tjejer faktiskt. Tjejer tjaffsar jämt och håller på - jag vet eftersom jag kan det också!  haha  Men jag har tjejkompisar som alltid börjar snacka med mina killkompisar och lägger till dem på facebook och sådana saker. Det är inte fel att lägga till folk på facebook, msn och be om folks mobilnummer. Men när det alltid gäller mina vänner så blir man trött! Kan dem inte lägga energi på att hitta egna eller? Jag och min kusin snacka om det igår och det är ju liksom inte snällt. Jag skulle aldrig gå in på min tjejkompis facebook och lägga till en massa av hennes killkompisar - men det gör mina! Sen går mina killkompisar till mig och frågar vem fan är hon som har lakt till dem liksom? Moooooooooget!   



Av Martina Karlsson - 25 april 2011 22:24

   Nu är man hemma och ska snart sova faktiskt! Har vart på Trandared idag och haft det awesome.      Sedan åkte man till Sandra kusin och åt god middag där så jag är proppmätt nu..   

Vill tala om också att bilden där är tagen igår och är min nya hår färg - mig tycker att den är snygg så det så! peace

Av Martina Karlsson - 25 april 2011 15:11

Yo!

Idag är det måndag och det är väldigt varmt och soligt ute får jag säga!   Men eftersom jag bor på ett sånt konstigt ställe så är det inte så lätt att bara lägga sig på en gräsmatta och sola, haha. Men nu om en stund ska jag gå till Pontus och umgås med honom, Möller och Wiktor. Skoj?!   

Vill också säga att det är första gången jag bloggar på denna sidan så vi får väl se hur det går, och jag ska försöka vara så social som möjligt! Jag kommer svara på alla era frågor!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv till mig!


Ovido - Quiz & Flashcards