redroses

Alla inlägg under december 2012

Av Martina Karlsson - 26 december 2012 23:57

 


Skit snygg bild, jag vet eller nått.

- Vill säga att jag vill både slå dig och krama dig. Känner ilska, ensamhet, besviken och jävligt glad på samma gång. Önnska ibland att jag kunde slå in vett i huvudet på dig. Spotta dig rakt i ansiktet och gråta av lycka. Du får mig alltså att känna allting? Det är väl lite så det ska vara eller? Fast nej. Sen kommer du i perioder, fuck that säger jag bara. Jag intalar mig jämt att ge upp och söka mig någonstans, men det går bara inte. Detta har hänt förut. Och ja, det pågick i 3 år.. Det är väl inte riktigt så det ska vara eller? Kan du inte be mig dra åt helvete ist för att skriva ett "hej" till mig efter flera dagars tid. Det kokar. Men som jag har sagt till dig innan, så finns det något jävligt bra där inne i dig. Något som du själv inte vet än, något som förtrollar hela världen. Jag är glad att du ställer upp för mig i vissa lägen. Men hatar dig för att du lägger tid på att haka upp dig på saker i flera veckor och bomba mig med det. Jag har ju sagt så många gånger vad jag vill och tänker.

Dagen vi pratade om saker ville jag ta din hand och berätta hur jävligt bra du är som kan öppna dig så. Att kunna prata om saker som har hänt.


du är bra.

---


Sjukt grymma julklappar har jag fått!    Och håller just på med att dricka min redbull som jag fick av Adam, haha. Sitter i min säng och göttar mig med musik, vilket är jävligt skönt!

- Har förmodligen stukat mitt ringfinger (vänster hand). Så tack Björne och Callingsjö som skulle slå på min röv och pricka fingret ist, haha. Men ont gör det, får väl kolla upp det om det inte blir bättre eftersom jag inte ens kan böja på det.


 

Av Martina Karlsson - 13 december 2012 09:22

Här är en awesome sida, visst tjejerna ser ut som FAN och är skit fula. Men kläderna... Jag vill så ha! Så här kommer några fin fina kläder. (Länkarna) Eftersom bilderna blev helt cp om man spara dem.


http://www.modehus.nu/prod.php?id=59910

http://www.modehus.nu/prod.php?id=58082


Eller ah, vi ändrar det till att dem två är absolut dem finaste och åååååh mig vill ha! :)

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv till mig!


Ovido - Quiz & Flashcards