redroses

Alla inlägg under oktober 2012

Av Martina Karlsson - 29 oktober 2012 00:18

 


ÄRLIGHET
Vad tycker du om kärlek? skit & underbart.
När kramade du någon sist? innan idag.
Saknar du någon speciell person? det gör jag.
Har du svårt för att bli kär? riktigt kär - ja.
När fick du senast en komplimang? innan idag.


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: ja.
Hånglat med nån riktigt ful: ja.
Hånglat med fler än 50 pers: nej.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja.
Gjort något du verkligen ångrar? ohyes.
Åkt ambulans? nej.
Gjort nåt olagligt? ja.

Blivit polisanmäld? nej.
Slagit ner någon? nej.
Skämts över dina föräldrar? ja.
Skämts över dig själv? ja.
Sagt jag älskar dig och menat det? ja.

Tar du droger? har min egna drog! ♥
Vilka kläder sover du i? trosor.
Har du varit kär i någon du inte kan få? ja.
Är du ensam nu? ja.
Vill du gifta dig? jag antar det.
Vill du ha barn? inte i nu läget.


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov brevid dig? jessica.
Du fick ett SMS av: coffe.
Såg dig gråta? mamma, mormor & marianne.
Du gick på bio med? jag minns inte.
Skällde på dig? cornelia.


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? ja.
kramat någon? ja.
Pussat någon? nej.
Sjungit? ja.
Saknat någon? ja.

Av Martina Karlsson - 16 oktober 2012 21:28

Jag vill vara luften du andas
Jag vill vara luften som släcker din törst
Jag vill vara rösten som tröstar dig
Jag vill vara skölden som skyddar dig
Jag vill vara solen som värmer dig
Jag vill vara den du söker tröst hos
Jag vill vara den du stolt kan till säga: jag älskar dig
Jag vill vara din för evigt
får jag det?

Av Martina Karlsson - 16 oktober 2012 21:18

 


Har ju hänt massor nu ju! Skaffat kaniner nu bland annat, sjukt söta. Men dem har typ ADHD eller nått, helt seriöst. Inatt vakna jag 03.40 för att dem cpa sönder eftersom dem hade ätit upp all mat. Och vad fick jag göra då? Jo! Gå upp och ge dem mat så dem höll käften..... Charlie och Stig heter dem med!   


Sen har jag fått en ny praktikplats. På Djurmagazinet här i Borås, jag trivs jätte bra och jag har redan fått jobba lite extra. Och det kommer jag även få göra mer i framtiden. Vilket är jävligt awesome! Jag känner mig så mycket mer hel inombords när jag får jobba och ha djur i min närhet.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv till mig!


Ovido - Quiz & Flashcards