redroses

Alla inlägg under juni 2012

Av Martina Karlsson - 18 juni 2012 19:22

MÅNDAG:  Jobb mellan 07.30 - 14.00 Sedan Kalas hos min kusin 17.00


TISDAG: Jobb mellan 07.30 - 14.00 Sedan åka till Vetrinären med Cajsa och ta bort hennes stygn 18.00


ONSDAG: Jobb mellan 07.30 - 14.00 Sedan åka till Östra Frölunda efter mamma har slutat.


TORSDAG: Jobb mellan 07.30 - 14.00 Sedan åka och handla till midsommar efter Ted har slutat jobba.


FREDAG: MIDSOMMAR!   Vara med mina fina vänner här hemma hos mig och dricka!


LÖRDAG: Ligga hemma slö eller hitta på något annat spännande! - Så öppen för förslag!


SÖNDAG: Öppen för förslag, har alltså inget att göra! ^^


 

Av Martina Karlsson - 18 juni 2012 19:08

Det har vart helg nyss, rätt okej sådan! :)

FREDAG: Då var man med Jessica och Kevin. Sedan ringde Big och frågade om vi ville vara med och kolla på fotboll hemma hos honom så vi tacka ja. Fanns ju inte så mycket annat att kolla på, plus att mer än halva sverige skulle ju kollar på det. Haha.. Åt pizza med, jävligt gött! Och sverige förlora, vilket jag VISSTE! Men whatever. Efter det drog vi ut och åkte vil typ en timma, ganska drygt om jag får säga det..


LÖRDAG: Satt och dryga hela dagen med min dryga familj medan jag inväntade Jessica och Kevin som var på kalas jao. Sen kom dem runt 18.00 och då kollade vi lite skal på nätet och så. Sedan drog vi till Göteborg och kolla på race. Men det var inget race. Det var med drifting och snack typ. Sen skulle alla till Hönö men orka det liksom? Så drog hem och chilla framför datorn istället.  


SÖNDAG: Gick upp 06.30 och åkte till Ullared. Var någon månad sen nu. Jag hittade lite grejer faktiskt. 

° En sweden tröja - fin rosa.

° En pippi tröja, så jag är mycket nöjd med!

° En hårblås som jag har behövt i typ 100 år nu. Med Hello Kitty på.  

° Sen typ en ask som ser ut som en bok man kan öppna. Står london på såklart!

° Sen lite små saker som typ - målarbok, pennor, redbull, rakblad, godis, hörlurar.

Men när man väl kom hem så var man rätt slö. Drog förbi Kinnarumma en snabbis och hälsa på Marianne som vi hade köpt nya lampor till. Hon blev jätte nöjd min fina moster!    Sen ändrade jag om i mitt rum lite, kände att det behövdes. Plus att hunden river ju typ hela stället när hon ska ut på min balkong, haha...

Av Martina Karlsson - 16 juni 2012 17:29

Tror det är köpdax igen, så fort jag får pengar så woooho!    Så här är lite som jag tror jag ska köpa.


 


 


 


 

Av Martina Karlsson - 16 juni 2012 13:00

 


Bilden, den är sjuuukt awesome!

Den personen som är på bilden fyller mina tomrum med JÄVLIGT mö skratt. Så mycket jag kan skratta med den människan är inte klokt! Vi skrattar åt allt och ingenting.   Plus att alla tycker att vi är skit fula när vi skrattar.. Jaja, vi skrattar likadant och gör samma sak när vi skrattar. Men det är väl inget fel med det? o; Det är ju meningen att man ska ha kul och ett gått skratt förlänger livet. 


Av Martina Karlsson - 16 juni 2012 12:25

Jag vet att jag är skit kass på att lägga upp här man jag försöker! :)



Min hund är friskt nu typ, känns jätte skönt! Febern är borta och hon mår bra. Men hon måste fortfarande gå med tratten på huvudet för att hon inte ska slicka sig mellan benen och på såret som läker. Men annars är allt mega bra, duktig hund!  


Jag har nog inte berättat det? Men i Tisdags var jag sjukt jävla glad! Jag hade ju rester kvar sen skolan jag måste göra, vilket jag gjorde! Det var lite svenska och Engelska. Och vet ni vad? När jag kolla ping-pong så stod det att jag hade klarat det. Jag är överlycklig! Första gången i hela mitt liv typ jag har godkänt i allt. Jag är inget stud precis och som orkar jobba, men det lönar sig.   Riktigt stolt över mig själv!


-------------------  


Jag klippte mig även i Tisdags, skit fult enligt mig, haha.. Jag var tvungen eftersom mitt hår var så jävla slitet. Jag är typen som älskar att färga och bleka mitt hår hela tiden, och då blir det så. Mitt hår hade gått av skit mycket så jag var ju tvungen att göra något åt det. Nu ska jag inte färga det mer och sen ska jag klippa mig igen om ungefär 8 veckor.   

Av Martina Karlsson - 11 juni 2012 19:25

Jag lovade ju bilder på min fina hund. Så här kommer en bild när hon har sin body på sig och en bild på när hon har tratten på sig. :)


 


 

Av Martina Karlsson - 10 juni 2012 16:04

Beslutångest.se !

Jaja, jag har bytt från olika bloggar men jag vet inte riktigt vilken som är bäst. Men jag känner att detta är den bloggen jag har kommit längst på och är lättast att hantera. Så here we go, vi kör på denna!   

----


Just nu sitter jag på bussen hem från Göteborg - egentligen skulle jag vart i Borås vid denna tiden men ah du vet? Jävla västtrafik och SJ. Har ju vart hos Bea hela helgen och hon bor ju nu i Skövde. Så när jag skulle ta tåget hem innan så var det försenat! En hel jävla timma.. För att det hade hänt något med ett godståg och någon obehörig gick på rälsen. Jävla nötter? Så äntligen sitter man på bussen hem.   Det har i alla fall vart en rolig helg, jag har inte träffat Bea på skit länge. Så nu passade vi på innan hon åker till Paris och nördar sig.

---


Jag älskar min hund! När jag och Jessica var hemma hos mig i Torsdags så såg vi hur konstigt Cajsa gick och var värsta emo. Inte okej! Så när Ted kom hem så tyckte han likadant och ringde Blåstjärnan. Och vi fick en tid 18.40 med Cajsa. Senare på kvällen när vi var ute några kompisar och drick & hade det awesome så ringer mamma. Hon berättar att dem ska till Jönköping för Cajsa måste akutopereras. Varför? - Jo, för hon hade livmodersinflamation eller något liknande. Hon fick operera bort den. Och det bästa är att hon slipper löpa också. Operationen gick bra som tur va och hon mår bra. Hon fick stanna över, över natten så mamma och Ted fick åka och hämta henne dagen efter. Jag hade trott att hon skulle få ha en tratt runt huvudet men istället fick hon ha på sig en jävla boddy?! Hahahaha, stackars hund... Saknar henne & snart ska jag få träffa min älskling!    - Bilder kommer sen.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv till mig!


Ovido - Quiz & Flashcards