redroses

Alla inlägg under november 2011

Av Martina Karlsson - 7 november 2011 15:28

Sitter i skolan nu och väntar på Jessica - hoppas att hon slutar snart. Själv så slutade man för drygt en timma sedan. Så sjukt kissenördig och sugen på någon go dricka så det finns inte! :c

Vara med min kära Jessica efter skolan, ska bli skojsigt som vanligt. Eftersom vi har samma dumma humor?


Det är även 10 dagar kvar till jag fyller år. Jag längtar sönder ! Som mest vill jag ha pengar, baseboll jacka och greys anatomy boxarna. Jag är som helt besatt, har sett dem 4 avsnitten som går att ladda ner. Och vad gör man nu när det inte går att ladda ner mera? Jo, har stora problem.



- Jag tycker om dig!

Av Martina Karlsson - 2 november 2011 11:22

Gårdagen var bara helt underbar så ni alla vet ! Var hemma runt ett och svävade typ på moln.

Men iaf nu är klockan 11.24 och jag ska ringa och väcka muppen snart i think. Och sedan ta och fixa mig snabbt och dra till Dalsjöfors. Men just nu har jag målat naglarna och lyssnar på massa hög musik i mitt lilla rum. Och jag är rätt jävla trött fortfarande.. Buhuhu!


I love your face, just get away.
I'm on my knees, fuck you, fuck me.


 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv till mig!


Ovido - Quiz & Flashcards