redroses

Alla inlägg under januari 2013

Av Martina Karlsson - 27 januari 2013 23:00

Ja detta har vart en awesome helg! Fredag var awesome och lördag var awesome också! Riktigt najs och träffa Bea igen och cpa lite ihop, haha. Hon skulle färga sitt hår så gjorde en fin svart/blå slinga i mitt hår med. ? Skumma killar i stan träffa vi på med, haha usch!

Av Martina Karlsson - 18 januari 2013 16:25

Hmm jaha, here we go.


° Även om man inte ser det på mig så älskar jag fortfarande metal, emo musik and stuff like that.
° Jag hatar att vara ensam.

° Jag älskar musik mer än något annat på denna planet typ.
° Innan jag dör så vill jag besöka London.

° Jag gråter seriöst så fort jag ser spindlar.

° Jag tycker det är jävligt snyggt med piercingar och tatueringar.

° Jag är en djurälskare, och vill på något sätt jobba med djur hela mitt liv.

° Jag bara äääääälskar kött, skulle aldrig någonsin klara mig utan det. Fläskfile i mitt hjärta.   

° Innan sommaren ska jag försöka uppnå mitt mål. Få fast mage och bli brunare. Go go go!

° Jag må vara jävligt lat när det gäller skolan men jag vill klara den som fan, så jag tänker fan kämpa!

 

       

Av Martina Karlsson - 17 januari 2013 11:11

 


Vill bara säga att du är världens finaste mormor.    Idag har det gått en vecka sedan du försvann ur denna värld. I Måndags insåg jag verkligen att du kommer aldrig mer tillbaka. Fan, vilken hemsk tanke. Men att se dig en sista gång i Tisdags och ta farväl betydde allt. Alla vi i släkten kommer sakna dig som bara den. Jag ska tänka på alla fina minnen vi har ihop. Alla gånger jag har sovit hos dig när man var liten och sprang runt i dina nattlinnen och lekte. Och jag lovar att bevara alla kort jag får på dig/oss.


Till sist, jag älskar dig mormor & saknar dig.

Du har det så mycket bättre nu.   

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv till mig!


Ovido - Quiz & Flashcards