redroses

Alla inlägg under juli 2011

Av Martina Karlsson - 31 juli 2011 19:30


Haha, kom och tänka på denna snubben idag - alltså Martin Svensson! Jag var så enormt kär i honom när jag var typ 4 år. Hade en bild på honom undersängen (loftsäng) som jag alltid satt och pussa på! Och jag minns tydligt att syrran jämt mobbade mig för hon själv hatade honom, haha! Det var även en liten bild på hans flickvän bredvid och jag hatade henne totalt! Han är ju trotts allt Varbergare! Men lite bra är låten allt eller?

Jag och Bea har även gjort en egen veration av denna låten, vilket jag inte kommer ta här för den är helt fuckktad!   


Imorgon bär det av till Danmark med familej + Beabus! Så det gäller så här att jag ska upp 05.00 imorgon för vi åker ifrån Borås 06.00 eftersom båten går 08.00 från Göteborg till Fredrikshamn. Sen blir det att vara där i några timmar och självklart åker vi hem samma dag igen. Skit billig resa ska jag säga, 227 kronor för en person fram och tillbaka!   Nästan så man kan dra ner några kompisar en helg och bara cpa järnet? Lätt säger jag bara!

Av Martina Karlsson - 28 juli 2011 17:26

  


Vill tala om att jag älskar tvserien - My Life As Liz som går MTV! Jag har båda säsongerna på datorn nu och har redan kollat på hela ettan och är i början på säsong två nu! Liz är så damn cool och Bryson är så soet liksom!


 

Därför får ni en bild på Brysan också! Men seriöst, kolla på människan? Åååååh... Bara att han är lite cp så jag börjar bli lite små irriterad på honom. FUUU!

Av Martina Karlsson - 27 juli 2011 22:49

Längtar balle tills jag ska färga håret asså! Såå... Kanske ihelgen när jag drar till beabus och så. Sen så är det ju Danmark på Måndag - det ska bli så awesome!    Fast jag hatar danska.. Det är så damn fult!?

Skolan början även om 3 veckor, fy fan säger jag bara. Jag hoppas verkligen folk hoppar av så jag får platsen på djurvård. Det är ju möjligt att jag kanske trivs på Almås men det var ju inte det jag ville från första början liksom. Tur man snackar med EN person som ska börja där iaf. Är inte så inpad på folket som ska börja där direkt så man börjar ju undra..


Men nu ska jag glo lite mera på Irené Huss i think, kolla på 4 stycken igår och har 2 st kvar som jag ska glo på ikväll!   

Av Martina Karlsson - 26 juli 2011 14:41

  

Som sakt, köpte ny plattång igår och jag älskar den.. Så här är en bild på när jag inte har plattat håret. (inget smink så skäms lite..)


  

Och här en bild när jag har plattat håret, det blev lite fluff nu eftersom jag hade precis duschat innan.. Men det är skillnad, STOR skillnad! (inget smink på heller..)

Av Martina Karlsson - 26 juli 2011 00:11


 

Hahahah, Yatzy har bara lite damp och låter lite fail?! Men fan vad jag och Bea har skrattat åt den hunden asså, hahahaha! Gud, hatar honom så bad mycket så det finns inte.. Och att man kan vara så ful? Hemskt..

Av Martina Karlsson - 25 juli 2011 23:07

 

Var på Ullared idag - vilket var awesome men så damn mycket folk! Jag fick äntligen min älskade plattång!   (på bilden) Sen så köpte jag även ett par byxor, ett linne, en väska, ljus grejen och lite små skit som kan behövas ibland! Köpte inte så mycket nu eftersom jag var där förra månaden också.

Nu sitter man och lyssnar på musik och funderar på vad man ska göra. Jag tror faktiskt att jag ska ta ett glas cola?

JUST DET JA! Var ute med hunden innan och då kom det en tjej (Anna) och gav sitt nummer till mig och tyckte att hon och jag skulle gå ut med våra hundar tillsammans och hon kände tydligen ingen här i Borås. ;D

Av Martina Karlsson - 25 juli 2011 00:10

http://tadintid.se/885.html - En video nu måste se! Eftersom jag älskar Harry Potter filmerna och speciellt the phelps twins liksom.. Och imorgon kommer min ginger whore till mig och då innebär det att vi ska fortsätta att kolla på Harry Potter. Vi ska börja kolla på halvblodsprinsen förstår ni?! Ska även till ullared imorgon och det ska bli så jävla awesome för då får jag äntligen min älskade plattång!   

----

Helgen har vart helt suverän till jag även tala om! En helg med dem bästa liksom, eller ah.. Några av dem iaf. Men nu har jag ej något mer att skriva så ha det bäst!



jag saknar dig.

Av Martina Karlsson - 22 juli 2011 23:10

Jag och Bea har Harry Potter maraton och det äger! Fast kanske inte så nyttigt? För nu har vi blivit besatta av the phelps twins?! Så damn söta och bara så bäst.. Detta är verkligen inte bra för magen. Sitter just nu och kollar på Harry Potter - Fenixorden, höhöh!

Snart ska jag och Bea duscha, fixa iordning lite och sen sova för natten och inte dagen om det blev idag. O.O Så nu får en sexig bild också! ;*


 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv till mig!


Ovido - Quiz & Flashcards