redroses

Alla inlägg under juli 2012

Av Martina Karlsson - 15 juli 2012 15:23

 


 


 


 


Var några dagar hos min älskade Bea, och ah? Här är lite fina bilder.   Den första bilden är en bild på en bok som ni ser? Det är - The Umbrella Academy Dallas. Det är del två. (Har första hemma med) Det är Gerard Way (Sångare i My Chemical Romance) som har skrivit dem. Och Gabriel Bá har skissat/ritat. Riktigt jävla bra böcker !


Sen ah, 2 bilder på mig och Bea och en bild på min älskade Yoshi. Sjukt vacker katt det där, pussa pussy liksom ? Awesome helg och snart ses vi igen din plutt ! Här har ni hennes blogg med, kolla gärna in den !   

http://neitherworld.blogg.se/

NY!

Av Martina Karlsson - 15 juli 2012 15:05

faaaaktiskt så är det såhär att jag har en ny msn för den andra är fucked up ?!
- martinakarlsson@live.se ....... blir jätte bra detta ! haha   

Av Martina Karlsson - 15 juli 2012 14:35

 


Jag fucking älskar min nya väska redan ! Jag har den röda som är på bilden, och jag är sjukt nöjd. Den var så värd 200 kronor, haha... Ett stort plus att jag får i min Mac i den. Fast den luktar inte gott, får typ bomba den i min parfym sen? Mina skal är självklart fina med, men det var väskan som var köoshfajsöflghskfön BÄST!


---

Vill också till lägga att jag längtar tills den 25 Juli. För då ska jag och Bea till Lager 157 och köpa bruna converse ! Så som vi har längtat och letat efter dem.    Så det blir nog ett par till för dem är så billiga, röda maybe? Det är trotts allt dem snyggaste typ. But we will see.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv till mig!


Ovido - Quiz & Flashcards