redroses

Alla inlägg under april 2012

Av Martina Karlsson - 22 april 2012 19:10

Yo!

Har precis haft kalas här hemma, for my little sister. Emelie bakade en underbart fin Hello Kitty tårta, men jag orkar inte lägga upp bild på den, haha... God var den iaf! 

Nu sitter jag i alla fall och inväntar att Big Brother ska börja. Ska jag vara ärlig så hoppas jag att Amandus åker ut, för jag har börjat tröttna på honom. Visst Hulda är kanske inte världens bästa men hon är roligare än honom i alla fall! 

Börjar även känna att skolveckorna som är kvar nu är rätt chill? Mycket ledigt och händer mer. Men jag skulle gärna vilja skippa nationella proven, fml. 


----


Jag hitta en as nice klänning som jag skulle kunna tänka mig och ha på Rebeccas dop och på skolavslutningen.  


   

Av Martina Karlsson - 12 april 2012 20:10

 


Hahaha, så klockren bild! Här är när jag och Bea åkte till hennes pappa i somras och skulle sova där Vi fick dock inte plats inne i huset eftersom Beas pappas tjej hade sina ungar där? Så ja, vi fick sova på altanen på madrasser och massa filar + täcken! Men det såååååå värt det och vi hade jävligt kul. Visst det regna lite och det var ett lite hål i taket men vi hade jävligt kul.    Vi var så onyttiga som dagarna också, åt godis/chips/dricka i MÄNGDER! Kanske därför vi är tjocka nu, haha.  

Men som sakt, det räcker att ni tittar på bilden så ser ni hur fail det är!   

Av Martina Karlsson - 12 april 2012 18:20

Dag 1 - Min första april dag.

Dag 2 - Fail bild.

Dag 3 - En bild på favorithästen.

Dag 4 - 10 saker du inte visste om mig.

Dag 5 - En redigerad bild.

Dag 6 - Mina föräldrar.

Dag 7 - En bild jag blev nöjd med.

Dag 8 - Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år.

Dag 9 - Någon jag skulle riskera livet för.

Dag 10 - Någon jag vill träffa.

Dag 11 - Min högsta dröm.

Dag 12 - Favorit skor.

Dag 13 - Mitt bil intresse + favorit bil.

Dag 14 - Något du vill lära dig.

Dag 15 - Det här är jag bra på.

Dag 16 - Min födelsedag och det fick jag.

Dag 17 - Någon jag vill träffa igen.

Dag 18 - Några bilder på mig när jag var liten.

Dag 19 - Det här hade jag på mig idag.

Dag 20 - En bild på favorithunden.

Dag 21 - 3st Älsklings outfitter.

Dag 22 - En bild som väcker starka känslor.

Dag 23 - En bild på favorithästen.

Dag 24 - Något jag ska göra innan jag dör.

Dag 25 - Mitt djur intresse.

Dag 26 - Favoritbilder jag tagit.

Dag 27 - En bild jag aldrig publicerat förut.

Dag 28 - Vad jag helst vill ha.

Dag 29 - En bild som gör dig lycklig.

Dag 30 - Minnen/Minnes bilder av månad april.

Av Martina Karlsson - 2 april 2012 19:50

Jahaja, på Lördag bär det av till Jönköping - Elmia. Där jag få se alla fina & underbara bilar och massa annat kul! Elvistema i år, kan bli nice! Det bästa man kan se på Elmia är Geiros Audi, det är mer än kärlek. Just saying it. Så jag bär av dig med Jeppe & compani.  


   

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv till mig!


Ovido - Quiz & Flashcards