redroses

Alla inlägg under februari 2012

Av Martina Karlsson - 29 februari 2012 22:04

Självklart är det converse!

Dem är snygga i alla olika färger och mönster typ och dem är sköna också. Plus att dem passar till allt, vilket är awesome!   


 

Av Martina Karlsson - 27 februari 2012 15:17

Hmm ja, bil intresse och favo bil var det nu ja! Äntligen något som är kul och skriva om, haha.   

Mitt bil intresse var vart mer än vad det är nu ska jag erkänna. När jag gick i 9an och skulle söka till gymnasiet så valde jag Fordon Transport som första val. Och jag är verkligen glad att jag inte kom in på det om jag ska vara ärlig. c: Jag är inte den typen som vill jobba med bilar. Jag tycker mest om att titta på dem, åka i dem och höra det underbara ljudet. Men att meka och jobba med det? Nja..


Jag älskar att åka på bilmässor! Jag har vart på Elmia 2 år nu och ska dit i år igen. Sen har jag vart på Vallåkra en gång 2010, vilket var himmelriket! Skulle dit förra året men hade inga pengar. *cut cut*

Var rätt ofta i Knalle innan och luffa? Inget jag gör längre för det faller mig inte i smaken. Men innan var man verkligen där ute jämt. Då hade man alltid någon person där ute att åka med. Ser jag en as snygg bil så SKRIKER jag seriöst, och då skär det i öronen. Jag har nog gjort några av mina kompisar döva.   Men jag vet att ni älskar mig i alla fall, hihi.  


Jag älskar volvo mest av allt, det vet dem flesta. haha! Och ja dem är sååå jävla underbara. Så självklart vill man själv ha en när man fyller 18 och får körkort? Men det vore ju en dröm också att få ha en hummer, nissan skyline eller en cooper. Det är fina bilar det med, man kanske liiiiiite dyra? 


 

Av Martina Karlsson - 26 februari 2012 22:37

Hmm jag har faktiskt inget favorit program. Jag kollar sällan på tv. Det enda jag följer just nu är Big Brother. Men för övrigt så är det ju alla Jackass program och så. Typ Greys Anatomy och The Hills. Det är såna program jag har föllt.

Men nä, inget direkt favorit! :)


----


L Y C k A

Av Martina Karlsson - 25 februari 2012 20:40

Ojoj, äntligen lördag! Och inatt så ska jag sova hos Amanda, mohaha.

Så vi ska kolla på Harry Potter, den absolut sista ofc..

- Harry har iaf inga könssjukdomar.


 

Av Martina Karlsson - 25 februari 2012 20:13

Haha familj?

Jag bor i Borås med min mamma Berit, min lillasyster Moa och med mammas sambo Ted. Vi har två katter och en underbar hund. Min mamma är 43 år och jobbar på Atelje Margaretha i Viared. (Ett lager) Min lillasyster Moa är 8 år och går i 2an på Kristinebergskolan. Ted är 34 eller nått, haha... Vi fyller iaf på samma dag, så grymma är vi! Ted jobbar på ett äldre boende på Distansgatan.


Min pappa bor i Norge eller i Varberg, men who cares? Jag har ingen kontakt med min pappa och jag träffar han aldrig heller. Kanske någon gång när man åker till farmor & farmor. Men snackar ändå inte med honom. Jag har tre st syskon på pappas sida. Madde bland annat, hon är min stora syster på 24 i år och bor också här i Borås. Sen har jag Joakim och Emelie som jag inte riktigt vet hur gamla dem är. Jag träffar dem aldrig. Eftersom dem inte heller har någon kontakt med pappa? Dem är mina små syskon iaf. ^^


Sen har jag Annika, vi är egentligen inte syskon. Men vi säger det i alla fall. Hennes pappa Teus var tillsammans med min mamma en gång i tiden. Sen jag var 1,5 år så jag har nästan känt henne hela mitt liv. Moa och Annika har samma pappa, bara så ni vet. Annika är 2 år äldre än mig men väldigt kort, men jag gillar henne ändå! :)

Av Martina Karlsson - 21 februari 2012 19:32



Självklart tar jag min lilla Beatrice Deldehed! c: Vi har känt varandra i typ 9 år, och vi är alltid lika awesome? Vi är som ging & yang. Vi är två tjejer som aldrig bråkar och kommer alltid överrens.   Vi har samma kassa humor och vi har alltid stora och konstiga planer på gång, hihi. En bättre vän än min Bea kan man inte få, det är ren fakta. Innan vi dör så har vi nog besökt många länder tillsammans och kanske flyttat till London? Aja, vi har bara vart i Danmark tillsammans men snart så ska vi troligen till Tallinn, det där kommer ju bli en hmm ah... Bra resa?! Som många kanske har märkt (som har träffat oss ihop) så är vi helt awesome när vi är med varandra.   Folk börjar ju undra om det är något fel på oss. :c Eftersom vi typ slår varandra, skriker på varandra och kallar varandra saker som man egentligen inte kallar folk! ^^


Vi har sjuuuuuuuukt mycket minnen tillsammans och mer blir det! :)

Kolla gärna in hennes blogg med, ni kommer inte ångra er!  

 - http://neitherworld.blogg.se/   

Av Martina Karlsson - 20 februari 2012 21:16

Ojoj, första riktigt gympasset någonsin, hahah! Sist blev det typ, 20 min kanske? Eftersom Jessica släppte in 3 killar i gymmet och då ville hon inte gymma mera. :c Men idag gick det verkligen bra! Hoppa lite hopprep i början och i slutet, sen så sprang jag på en Crosstrainer (stavning) i typ 25 min. Och jag sprang sammalagt 7 km ungefär och brände bort lite mer änn 81 kalorier, hihi.   Känner mig LITE duktig i alla fall. Min mamma blev lite chockad när hon ringde och jag sa "Men jag ska träna efter skolan." ...... Det där har aldrig hänt förut. ^^


Bjuder på två fina bilder med!




     

Av Martina Karlsson - 20 februari 2012 07:38


Jag tar denna videon igen/låten. Låten är ju så grym som jag skrev för någon dag sen. Men videon? Det är bara så nice. Jag skulle lätt vilja ha sån 3D när jag är på bio, men jag skulle förmodligen skita på mig! O.o Alien Ant Farm är typ helt fucked up i videon med, vilket sjukt kul. c: Öh ah, det går inte ens beskriva videon med ord, hahaha...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv till mig!


Ovido - Quiz & Flashcards