redroses

Alla inlägg under oktober 2011

Av Martina Karlsson - 25 oktober 2011 16:56

Här sitter jag här hemma och dricker redbull och dunkar högmusik i min ensamhet, haha. Fast typ samma låg om och om igen. Kan bara inte hjälpa det, låten är så underbart jävla bra! MGMT - Electric Feel    Men iaf, idag var det sista skoldagen innan lovet. Det är både bra och dåligt. Det som är bra med det är att då slipper man skolan, vilket är skööönt! Men det dåliga är att man får inte träffa klassen? Några av dem vill man ju se ändå, haha. Nu har jag ist tre praktikdagar kvar innan lovet, och jag går hellre i skolan än att ha praktik. Haha, just det! Ni såg rätt.. Vill hellre gå i skolan än att ha praktik.


Jag har ingenting planerat på lovet, och det suger lite faktiskt. Eller jo, på måndag ska jag träffa min homie. Jag ser iframemot av detta! Sen får man ju hoppas att man träffar Jessica och Frida någon gång iaf. Sen så vill jag ju träffa massa andra roliga knasbarn så hör gärna av er!

Jag bjuder på en idag tagen bild också!  


   

Av Martina Karlsson - 23 oktober 2011 17:15

 

Oj, länge sedan jag skrev något här nu. Dåligt av mig - i know.

Jag har vart hos Bea nu en natt, det var också länge sedan! Så det var på tiden om man säger så. Älskar ju min manwhore och som tur va kommer hon till mig den 18 November och är med lilla mig.


Bilden är fin, våra fina Dr Martens. :)

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv till mig!


Ovido - Quiz & Flashcards