redroses

Alla inlägg under augusti 2011

Av Martina Karlsson - 28 augusti 2011 22:19

 

Haha, en fräään bild!

Det har vart en helt underbar helg, och idag känner jag att jag nästan svävar på moln. Imorgon blir det att beställa tid på UMO och färga håret - rött! Lovar att det ska komma bild på det.

Nu har jag inte skrivit på länge men jag har vart med mupp  och vart i skolan så har knappt haft någon tid! Sorry..


my heart, it beats, beats for only you

my heart is yours   

Av Martina Karlsson - 22 augusti 2011 22:38


Så bra låt, thats it.

Av Martina Karlsson - 22 augusti 2011 22:16

En lycklig tjej med massa tänkar i huvudet, peace.

Av Martina Karlsson - 21 augusti 2011 19:26

Säger bara mmmmmmmmmmh... En styck mig svävar på moln. hejdå


 

Av Martina Karlsson - 21 augusti 2011 14:03

Oj, har inte skrivit på 10 hela dagar nu! Det har hänt rätt mycket sen jag skrev sist. Kan ta en kort sammanfattning av allt. Jag har tältat med Kvist och Jocke, vart massa med Kvist, skolan har börjat, jag har träffat Bea igen sen hon kom hem från London, och bara chillat sönder!

---

Haha, nästa vecka blir det nog Ullared igen. Thats awesome! För jag ska köpa ny hårfärg för min röda börjar gå ut, buhuhu..

---

Början av helgen var bäst och sen blev den bara rent bra. Spenderade fredagen hos Kvist tills igår kväll och sedan dampade jag och Amanda runt lite. Tog på oss klänning och gick till Maxi strax innan det stängde. En grå volvo 940 kom förbi med två killar i och frågade om vi ville åka med, haha. Vilket vi inte gjorde! Så vi gick hem. Vi gjorde pizza, vi åt bulle och drack cider och skratta och snacka. Typ en såndär mysig stund? Sen drog Amanda hem vid halv ett och då fick jag sitta här hemma helt själv?! När jag gick och la mig så lät det skumma saker.. Höll typ på att bajsa på mig seriöst! Lät som en gungstol och ibland att det klappade till? Jag spelade in men det hördes inte.

Imorgon är det skolan igen, börjar nio. Går i klass Lär 11 och antar att klassen är okej? Dem ringde från gymnasieintagett och sa att jag kom in på djurvård men jag tackade nej. Tror att Handel på Almås kan bli bra iaf. Jag har praktik tre dagar i veckan och går i skolan två dagar. Rätt skönt?!

Av Martina Karlsson - 11 augusti 2011 13:08

 

Jag ska sörja järnet imorgon klockan 23.00 För imorgon så spelar Empire Of The Sun i Göteborg klockan 23.00 och jag är inte där och ser dem.. Hade Bea aldrig bokat london resan just den dagen som vi fick se att dem skulle komma till Göteborg så skulle vi sett dem imorgon! Men nu är Bea på väg till london och ska ha kul där ist, hatar dig manwhore!   

---


Har börjart älska Last Winter nu också. Det började med att jag knarkade deras låt - The Violent Things. Sedan fick jag en idé att börja lyssna på deras andra låtar och då var jag sold. Verkligen så bra är dem! SÅ HÄR BRA! *visar med armarna* ^^ Så jag har redan laddat ner deras skiva. Och gissar vad jag gör just nu? Jo, lyssnar på den så klart! Har redan lyssnat på hela men tog om den nyss, mohaha! Lite söt är jag allt. (a)

Av Martina Karlsson - 8 augusti 2011 12:00


 

Mohahaha, en video från 8:an! Saknar min gamla klass 9E jätte mycket. Kan lova er att vi hade sjukt skoj sista året. Snart börjar man i en ny klass. Torsdag nästa vecka!! Asså fy fan..

Aja iaf, klippet är lite roligt. Det finns ett klipp innan denna men den är så lång och tråkig. På denna får jag släsk-läpp och Rickard stänger in mig på toaletten. Vilket jag tyckte var sjukt taskigt..

Av Martina Karlsson - 7 augusti 2011 14:08

 


Som sakt, lovade ju en ny och bättre bild på håret så här har ni en!    Tagen igår vid 12.00 innan jag drog till min kusin.

---

Helgen har vart helt awesome förutom en sak som hände igår. Men det är överstökat och jag mår toppen! Vart ute och åkt bil med Pontus i Fredags och igår, och träffat på lite folk. Som i Fredags var Mattias med en stund och jag fick träffa Kvist en stund utanför Pilens. ^^ Igår åkt jag med Pontus också och vi drog hem till Folle en stund när han inte var sååå nykter? Stod även och snacka med Jeppe utanför Media Markt och diskutera lite saker om 2 väldigt speciellt tjejer, hahaha!

---

Måste även säga att jag älskar låten "Litanol - Farlig tjej". Jag lyssnar på den om och om igen överallt. I Jeppes bil, i Pontus bil, hemma och massa andra ställen! Så ni får en text på refrängen bara för jag är bäst!


tjejen jag märker att jag... //
-checkar in dig, du checkar in mig //
från andra sidan rummet, jag kan se det och jag kan inte hejda mig från att //
checka in dig, du checkar in mig //
se upp, jag har sett sånna typer förr //
-hon är en sån, farlig tjej... hon är en sån, farlig tjej //
hon är en så, stygg tös... jag har sett sånna typer förr //
en sån farlig tjej... hon är en sån, farlig tjej //
hon är en så, stygg tös... yeah //

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv till mig!


Ovido - Quiz & Flashcards