redroses

Alla inlägg under juni 2011

Av Martina Karlsson - 25 juni 2011 20:06

Jahaja, då sitter jag här och äter mat. Stekt potatis och stekt ägg - mumma! Sen så sitter jag och dricker cider för att det är gott! Jordgubb-lime för att det är godast.. Igår firade jag midsommar ute i Kinnarumma med släkten och det var helt okej! Kunde ju vart roligare men nu var det inte det.. Tycker att bea mormor kan åka hem nu så jag kan få träffa bögen snabbare! :3


Vill även tala om att jag är så sjukt taggad på att köpa Johnny Knoxville hatten nu så det finns inte! Måste nu!! Och Johnny är snygg!   


  

Av Martina Karlsson - 23 juni 2011 00:39


jag är en fråga utan svar.
aldrig tydlig aldrig klar.
ingen knähund att klappa ibland.
å jag tänker glömma allt ni sagt
Jag ska sluta gå i takt
era drömmar dom har aldrig handlat om mej
å mitt liv

och va är det som ni vill förstå
ska ni resa er och gå
om jag säger precis som det är.
och när ska ni fråga om jag vill ha ett liv där allt står still
era drömmar finns inte kvar.

för jag vill att verkligheten vänds
jag vill känna hur det känns, att stå stadigt,
när stormen tar fart
å det som ska styra allt jag gör.
det är just det som förstör, mina drömmar
men jag finns kvar.

men du ser vad andra inte ser
att det finns så mycket mer.
under ytan som jag nästan glömt
hjälp mej att visa att jag kan gå från pojke å till man
att ta steget å ändå förbli den jag är

andra drar mig längre ner
jag är inte den ni ser
jag försöker att glömma och fortsätta drömma ändå
era ord, era lögner ska jag aldrig mer lita på

för jag vill att verkligheten vänds.
jag vill känna hur det känns, att stå stadigt,
när stormen tar fart
och hur kan ni säga att jag ska, bli en sån som ni vill ha
utan drömmar men jag finns kvar
jag är här
för jag finns kvar
jag finns kvar
jag finns kvar

Av Martina Karlsson - 19 juni 2011 13:37


Låten.. Den är så underbart bra så ni fattar inte! Har nog lyssnar på den typ 100 gånger sen jag hitta hela låten. Är som besatt.. Oj, nu tog den visst slut också!    *Tina startar om låten* Så, nu kan man gunga med lite till, haha!


Jag har nu utsätts som 110% singel nu eftersom gubbarna skiter i mig. Och ska jag avra helt ärlig så är jag inte KÄR i någon? Jävla Boråsare.. Man kanske skulle börja leta i Göteborg ist så det blir lite mera spänning? Det får jätte gärna vara någon som är minst 91a så man kan få känna på lite äldre någon gång! haha


Nu ska man börja ta på sig och fixa sig lite och gå bort till Natta en stund eftersom båda har tråkigt. ^^ Så ni kan väl underhålla mig på sms lite? (A) Telefonen - 0704646696!   

Av Martina Karlsson - 13 juni 2011 00:17

jag saknar dig.

Av Martina Karlsson - 10 juni 2011 11:59

Jaha ja, ja sitter ute i Östra Frölunda och är hundvakt åt Ladradorer. Även om man har sällkskap av hundarna så är det rätt drygt själv här ute. Eftersom en viss person bara dissa mig. Så jag sitter och kollar på The Simpsons och gosar med min fina Cajsa!

Om 6 timmar och 25 åker jag till Bea och stannar hos henne ett tag, och om jag har tur så hänger hon med mig hem sen och cpar vidare med mig då!  Och då ska vi troligen till min förra praktik - Aki Hundcenter. Stället jag älskar sjukt mycket och kommer sakna nu under sommaren. Jag hoppas som fan att jag kommer in på Djurvård på Realgymnasiet efter sommaren. Jag är så sjuuukt taggad! Kommer jag in där så vill jag ha min praktik på Aki Hundcenter igen, det är ett måste asså!


Ps! Jag vet en pojke som är sötare än sötast.

Av Martina Karlsson - 1 juni 2011 17:48

 

Jag är helt jävla besatt i John Landrum Cooper! Fattar inte hur man kan vara så snygg som han är asså. Jag lipar seriöst för jag vet inte var jag ska ta vägen.. Tänk och se han live? Jag hade ju seriöst dött av chock! Fan vad fin han är. Åååååååh! Jag har damp här hemma nu ju!!


Jag älskar dig John Cooper.   

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv till mig!


Ovido - Quiz & Flashcards