redroses

Alla inlägg under februari 2013

Av Martina Karlsson - 16 februari 2013 13:56

Vill bara säga att jag hade en galet grym kväll igår! Inte haft så kul på riktigt länge, så tack fuckers! :) Jag har sjukt ont i mina armhålor och runt där, i was like whaaaat? Vad fan har jag gjort då, haha?! För utom att kvällen var jävligt awesome så var det dock en del pinsamheter. (IGEN) Och nu går så mycket tankar i huvudet så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Go go go!

Fanns en stund igårkväll som jag verkligen var hel. Tänker tillbaka och tänker hur glad jag var just då. Helt sjukt.. Someday, someday...   



Av Martina Karlsson - 12 februari 2013 17:23

Kom igen nu gubbar och gummor! ;) Följ mig på instagram så följer jag tillbaka sen bitches!
- xBIGTHING

BJUDER PÅ EN BILD FRÅN KROGEN MED.

Av Martina Karlsson - 5 februari 2013 19:19

I Lördags gjorde jag det. Jag pierca navel och det gjorde inte alls ont. Fast det kändes som att dra något vasst genom en seg köttbit typ, haha. Tycker om den mycket redan men jag är inte van att den sitter där än. Så jag råkar komma åt den med armen ibland och då gör det ont, buhu.. Men jag är duktig och tvättar rent som man ska iaf, go go go! 

Haha, han som pierca mig sa att han gillar mina gropar på magen. (Får såna vid mina höftben när jag ligger raklång) Sedan gillade han mig för att jag valde just den navelpiercingen eftersom han själv gjorde det. ^^ Dem flesta brukade nämligen tacka nej till den, haha.

Piercade mig dessutom på Barbarella i Göteborg - u are good guys!   


 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv till mig!


Ovido - Quiz & Flashcards