redroses

Alla inlägg under augusti 2012

Av Martina Karlsson - 30 augusti 2012 14:57

Jag har hittat en as cool klädsida som jag verkligen skulle kunna beställa kläder ifrån! Det är en Brittisk sida, och hyffsat billigt. Jag skulle i alla fall kunna betala för kläderna!   

~ http://www.phixclothing.com/


 

Av Martina Karlsson - 30 augusti 2012 14:45

 


Vill bjuda på en jätte fin bild på mig & min fina. Kan ju tala om att hon är en av dem bästa kompisarna man kan, så in your face! Bilden är iaf tagen på en Fredag morgon innan skolan, lite sletna? Ja! Men fyfan vad kul vi hade på Torsdagen innan det, DET SKA GÖRAS OM! Vi har knappt våra egna kläder på bilden heller, vilket är jävligt lyckat asså.


---


För övrigt så bor jag tydligen i Målsryd denna veckan, i min kusins hus. Passar the cats och fiskarna. Mycket trevligt! Men jag kan lova att jag höll på att kissa på mig första natten, eller ah. Både jag & Jessica. Skit mörkt, stort hus och massa skog bakom. Men vi lyckades somna i alla fall.   

Av Martina Karlsson - 30 augusti 2012 14:41

Jaja, många går i Hunter gummistövlar men whatever? Jag har beställt domma från Ellos igår och jag skiter i vad ni tycker?! Jag personligen tycker att det är bättre att gå med gummistövlar när det regnar än med vanliga tygskor. Och så jävla fult är det faktiskt inte, visste det finns snyggare. Men men.. Så domma fick det bli! :)


 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Skriv till mig!


Ovido - Quiz & Flashcards